Platinasponsorschap

Kinderen meenemen naar sponsorhome

Gewaardeerde sponsoren en bezoekers van sponsorhome de Salentein Lounge. Na de eerste twee wedstrijden waarbij we gebruik maken van de diensten van Unit14 en we iedere bezoeker scannen zijn we tevreden over de gang van zaken tot nu toe.

Vanzelfsprekend lopen we tegen puntjes aan waar we nog niet eerder bij hadden stilgestaan. Één van die puntjes betreft kinderen van sponsoren. We begrijpen uiteraard dat het voor sommige sponsoren niet mogelijk is om het voetbal te bezoeken zonder hun kinderen…

We willen graag een oplossing bieden die zowel tegemoetkomt aan deze wensen als zorgt voor een prettige en veilige ervaring voor iedereen. Wilt u uw kind meenemen en u bent niet in het bezit van een (extra) sponsorpas vraag dan, onder vermelding van uw mailadres, even een toegangspas aan bij de contactpersoon binnen de club (Gerrit Kok, g.kok@ijsselmeervogels.nl).

Dit ‘kaartje’ ontvangt u digitaal en geldt voor toegang tot zowel het sponsorhome als de tribune. Het kaartje kan worden geprint of, als het kind een mobiele telefoon heeft, digitaal worden aangeboden. We willen benadrukken dat de toegang uitsluitend via dit vooraf aangevraagde kaartje geregeld kan worden, om verrassingen bij de ingang te voorkomen. Dit geldt ook voor de kinderen die na afloop van een wedstrijd heerlijk zelf gaan voetballen en even hun ouders willen opzoeken voor het verkrijgen van een drankje.

Omdat er van 13.00 uur tot 19.00 uur wordt gescand en toezicht wordt gehouden, is er extra hulp nodig om alles soepel te laten verlopen. Unit14 ondersteunt ons hierbij, maar aangezien zij de kinderen niet persoonlijk kennen, is het noodzakelijk dat we op deze manier werken. Dit voorkomt dat er kinderen binnenkomen die geen verband hebben met de sponsoren.

De periode januari tot mei is een vooral een testfase, waarin we ervaring opdoen met de genomen maatregelen. Het belangrijkste uitgangspunt hierbij is dat alle bezoekers, inclusief kinderen, gescand moeten worden om ervoor te zorgen dat we een goed overzicht behouden van wie er aanwezig is. Dit helpt ons te voorkomen dat er ongewenste situaties ontstaan, zorgt voor een betrouwbare controle en geeft inzicht in de uiteindelijk benodigde ruimte voor ons groeiend aantal bezoekers.

Ervaart u problemen met het scannen bij bepaalde passen, laat dat even weten aan de aanwezige relatiebeheerders. Vaak kunnen kleine probleempjes ter plekke al worden opgelost of worden deze door onze IT man (Theo Muijs) meegenomen en opgelost.

Aan het einde van dit seizoen evalueren we en besluiten we op basis daarvan hoe we
volgend seizoen te werk gaan. We hopen dat jullie begrijpen dat deze werkwijze is ontstaan uit de wens om alles zo goed mogelijk te organiseren, zodat iedereen een fijne tijd heeft en gebruik kan maken van de geboden faciliteiten. Dit beleid is in samenspraak met de sponsorcommissie tot stand gekomen en we rekenen op jullie medewerking en begrip.

Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Bestuur en sponsorcommissie IJsselmeervogels