IJsselmeervogels verwelkomt LeadLogic als nieuwe goudsponsor

IJsselmeervogels is sinds zaterdag 7 mei een goudsponsor rijker. Na het duel tegen Scheveningen hebben eigenaren Jeroen Bos en Lammert Heek namens digital marketingbureau LeadLogic een handtekening gezet onder een sponsorovereenkomst.  

LeadLogic is een digital marketingbureau uit de regio dat bedrijven helpt structurele groei te realiseren. Met twee kantoren in Amersfoort, één in Ermelo en 30 werknemers is LeadLogic zelf ook flink gegroeid. 

Ondersteunen op het gebied van sponsorwerving

Het ambitieuze bureau gaat IJsselmeervogels ondersteunen op het gebied van sponsorwerving. Met o.a. een nieuwe IJsselmeervogels business website en de inzet van social media wil LeadLogic bestaande sponsoren nog meer exposure geven én de mogelijkheden die de club op het zakelijke vlak biedt in beeld brengen bij potentiële sponsoren. Hiervoor maakt LeadLogic gebruik van de nieuwste mogelijkheden en tools op het gebied van online marketing.

Beide heren zijn geen onbekenden binnen de vereniging. Lammert maakte een aantal jaar deel uit van de A-selectie als keeper en Jeroen heeft niet alleen een verleden als spelend lid maar ook jarenlang als vrijwilliger op marketing- en mediagebied. Een flinke dosis clubliefde ligt dan ook ten grondslag aan de samenwerking, maar ook zakelijk gezien is het een logische stap.

We kijken uit naar al het moois dat jullie voor de club gaan doen en wensen jullie veel sportief en zakelijk succes! 

Wilt u meer weten over LeadLogic? Kijk dan eens op de website: www.leadlogic.nl/