Seafood Connections verbindt zich langer aan IJsselmeervogels!

We hebben nog meer goed nieuws deze week! Seafood Connection, al geruime tijd een trouwe LED-sponsor, heeft afgelopen zaterdag het LED-sponsorschap verlengd. Frans Zeeman heeft in de Salentein Lounge het nieuwe sponsorcontract ondertekend.

Seafood Connection, opgericht in 1995, is een vooraanstaande leverancier van bevroren visproducten en maakt deel uit van Maruha Nichiro, een wereldwijd toonaangevend visbedrijf. Jaarlijks verhandelen zij meer dan 70.000 ton vis over de hele wereld. Hun kernmissie is het verantwoordelijk leveren van visproducten, geproduceerd met respect voor zowel de planeet als haar bewoners. Dit wordt bereikt door de vraag van klanten te koppelen aan het wereldwijde aanbod.

Het bedrijf heeft sterke relaties opgebouwd, gebaseerd op wederzijds respect en vertrouwen, wat hen directe toegang geeft tot de beste bronnen van vis. Ze zetten zich in voor het behoud van deze natuurlijke bronnen om toekomstige generaties ook van vis te laten genieten.

Ze verkopen hun producten onder verschillende merknamen, waaronder het exclusieve privémerk ‘Zeebonk’, ontwikkeld met de Nederlandse retailer Jumbo. Elk merk vertegenwoordigt een uniek assortiment, afgestemd op verschillende markten.

Seafood Connection beschikt ook over Seacon Production B.V., een eigen productiefaciliteit in Nederland, gespecialiseerd in zeevruchten uit de Noordzee. Deze faciliteit werd in 2017 onderdeel van de groep en benadrukt de toewijding van het bedrijf aan kwaliteitsproductie.

We zijn enorm trots op deze verlenging in onze samenwerking!